Helpdesk Software voor Retail

Helpdesk software voor e-commerce stroom­lijnt uw support­processen en zet klanten­service­verzoeken om in tickets. U heeft snel en eenvoudig toegang tot relevante klant­informatie.

 

Over Helpdesk Software voor Retail

Dit systeem helpt bedrijven om klanten­service­verzoeken eenvoudig en snel te beheren. Het is ontworpen om de relaties met klanten te verbeteren en efficiënte onder­steuning te bieden via meerdere kanalen. Laten we het proces in meer detail bekijken. Een klant maakt een support­ticket door een verzoek in te dienen via een web­formulier, e-mail of telefoon. Het wordt geanalyseerd en krijgt een uniek nummer.

Vervolgens wordt het ticket toegewezen aan een klanten­service­medewerker. De specialist kan het ticket bekijken en beheren vanaf een gecentraliseerd dash­board. Ze kunnen aan­tekeningen toevoegen, het ticket aan een andere persoon toewijzen of door­sturen naar een hoger niveau team.

Een dashboard maakt het proces van probleem­oplossing sneller en productiever. Helpdesk­software stelt klanten­service­medewerkers in staat om samen te werken aan support­tickets. Het omvat een selfservice­portaal, waar klanten antwoorden op hun vragen kunnen vinden. Dit kunnen ze doen via een kennisbank, veel­gestelde vragen en forums. Dit kan het aantal support­verzoeken dat medewerkers handmatig moeten behandelen, verminderen. U kunt dit systeem integreren met uw website, CRM of order­beheer­software.

Functio­­na­li­­teiten

E-commerce klanten­service software

Ticket­beheer

Tickets toe­wijzen aan mede­werkers

Klaar-om-te-gebruiken antwoorden

Aange­paste ticket­templates

Klant­feedback­beheer

Probleem­beheer

Tracking en analytics

Call routing

Ticket­priori­tering

Scherm delen

Escalatie­beheer

Integratie van communicatie­kanalen

E-mail­beheer

Ticket­overdracht

Ticket­deflectie

Individuele ticket­wachtrijen

Asset­beheer

Service­catalogus

Kennis­bank

Selfservice capaci­teiten

Integraties met derden

Meertalige ondersteuning 

Chatbot­integratie

Ticket­automati­sering

Tijd­registratie

Live chat integratie

Team samen­werkings­functies

Project­beheer

Multi-channel onder­steuning

Oproep­opname

Ticket­indienings­formulieren

Rolgebaseerde toegang

Bestand­deling

Website-integratie

Werk­proces

De ontwikkeling van e-commerce klanten­service software bestaat uit verschillende fasen, waarbij elk team aandacht besteedt aan integra­ties met andere e-commerce­platforms.

1

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 1

Project­planning

We schatten taken in, plannen onze middelen en stellen prioriteiten vast.

Team:

  • Projectmanager

Arrow
Arrow

2

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 2

Business­analyse

We analyseren het huidige platform van de klant, zoeken naar verbeter­punten en creëren taak­om­schrijvingen.

Team:

  • Projectmanager
  • Business Analist

3

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 3

UI/UX-ontwerp

We creëren inter­faces voor verschillende gebruikers­groepen.

Team:

  • Projectmanager
  • Business Analist
  • UI/UX Ontwerper

Arrow
Arrow

4

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 4

Back-end ont­wikke­ling

We ontwikkelen de server­zijde.

Team:

  • Projectmanager
  • Business Analist
  • UI/UX Ontwerper
  • Back-end Engineers
  • Manual QA Engineers

5

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 5

Front-end ont­wikke­ling

We ontwikkelen de gebruikers­kant.

Team:

  • Projectmanager
  • Business Analist
  • UI/UX Ontwerper
  • Front-end Engineers
  • Manual QA Engineers

Arrow
Arrow

6

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 6

Integraties

We analyseren de systemen die geïnte­greerd moeten worden en imple­menteren twee­zijdige integraties.

Team:

  • Projectmanager
  • Business Analist
  • UI/UX Ontwerper
  • Front-end Engineers
  • DevOps Engineers

7

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 7

Testen

We voeren hand­matige, geauto­ma­tiseerde, unit- en integratie­tests uit.

Team:

  • Projectmanager
  • Manual QA Engineer
  • QA Automation Engineer
  • Back-end Engineers

Arrow

8


Implementatie en training

We creëren trainings­materialen en imple­menteren de oplossing in de infra­structuur van de klant.

Team:

  • Projectmanager
  • Technical Writer
  • DevOps Engineers
  • Support Engineers

Onze klanten

We ontwikkelen grote projecten voor klanten in 27 landen,
waarvan een aanzienlijk aantal op de Fortune 500-lijst staat.

Microsoft
Microsoft
Hyundai
Hyundai
Mazda
Mazda
Pepsi
Pepsi
Kia
Kia
Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 8
Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 9
Preston Baker
Preston Baker
Thomas Cook
Thomas Cook
Recipe Plus
Recipe Plus
Danone
Danone
Pivdenny bank
Pivdenny bank
Gravitec
Gravitec

Ons bedrijf is gespe­cia­li­seerd in projecten voor
Retail & E-commerce

Wanneer heeft u Helpdesk Software nodig?

Helpdesk­systemen zijn nodig wanneer een bedrijf een grote klanten­basis heeft en er veel vragen van klanten kunnen binnen­komen. Dit kan leiden tot hoge ondersteunings­kosten, inefficiënte support en negatieve ervaringen en reviews. Het systeem zal in de volgende gevallen nuttig zijn.

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 10

Veel vragen

U heeft veel inkomende klant­vragen

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 11

Laagwaardige antwoorden

Uw klanten ontvangen vaak geen bevre­digende antwoorden

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 12

Multi-channel onder­steuning

U ontvangt vragen via ver­schil­lende kanalen

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 13

Lange wacht­tijden

De wachttijden voor klanten zijn te lang

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 14

Hand­matige taken

De klantenservice omvat veel handmatige en repetitieve taken

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 15

Feedback­ver­zameling

U wilt klant­feedback effec­tiever verzamelen en analyseren

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 16

Klant­prestaties

U wilt de presta­ties van klanten volgen en verbeter­punten vinden

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 17

Diverse vragen

Klantvragen hebben betrekking op ver­schillende delen van de activi­teiten van het bedrijf

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 18

Verschillende support­niveaus

U wilt multi-niveau onder­steuning imple­menteren

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 19

Verschillende support­rollen

Veel medewerkers­rollen kunnen klant­vragen beantwoorden

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 20

Optimalisatie van de stroom

U wilt de klant­stroom vereen­voudigen zodat ze sneller antwoorden krijgen op hun vragen

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 21

Verhoging van de support­kwaliteit

U wilt de verkoop ver­hogen door middel van hogere kwali­teit van support

Hulp nodig bij het bouwen van helpdesk­software?

Ontwikkel een robuuste en gebruiks­vriende­lijke multi-channel klanten­service-oplossing door samen te werken met ons team van gekwali­ficeerde software-engineers.

Onze Software Ontwikkelings Standaarden

In ons werk volgen we internationale benaderingen en standaarden, zoals:

Management:PMP
Design:ISO 9241-210
Programming:Coding conventions, MDN Web Docs, Naming convention
Python:PEP 8
JS/TS:ECMA, JavaScript Standard Style, Google TypeScript Style Guide, ESLint
PHP:PSR
С#:ReSharper
HTML/CSS:W3C
Security:GDPR
Testen:ISTQB

Waarom kiezen voor SECL Group voor Helpdesk Software Ontwikkeling?

Ons software­ontwikkelings­team heeft uitgebreide ervaring in het bouwen van interne bedrijfs­oplossingen voor retail en e-commerce.

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 22

Bedrijfs­platforms

Ons bedrijf is gespecia­liseerd in het bouwen van interne bedrijfs­op­lossingen

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 23

AI-integratie

We kunnen processen automatiseren met AI-integraties

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 24

Enterprise-klanten 

We hebben klanten­service­oplossingen gebouwd voor Kia, BAT en TenneT

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 25

Retail en e-commerce

We zijn gespecia­liseerd in het bouwen van oplossingen voor retail en e-commerce

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 26

30+ miljoen SKU’s

We hebben e-commerce­projecten vol­tooid met meer dan 30 miljoen SKU’s

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 27

10+ miljoen gebruikers per maand

We hebben e-commerce­projecten gebouwd met meer dan 10 miljoen gebruikers per maand

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 28

Uitgebouwd port­folio

Meer dan 50% van onze projecten bevindt zich in retail/e-commerce

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 29

Out-of-the-box plat­forms

We hebben helpdesk­oplossingen gebouwd of aangepast op basis van kant-en-klare platforms

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 30

Team van 70+ ingenieurs

We hebben een full­time team van meer dan 70 software­ontwikke­laars

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 31

Integra­ties

We kunnen help­desk­software integreren met andere bedrijf­systemen die u gebruikt

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 32

Systemen van derden

We hebben ervaring met het inte­greren van systemen zoals SAP en Salesforce

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 33

Fortune 500-klanten

We hebben ervaring met het werken voor Fortune 500-bedrijven

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 34

Aanwezig sinds 2005

We zijn actief op de software­ontwikkelings­markt sinds 2005

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 35

82% senior ingenieurs

We hebben een senioriteits­niveau van 82% in ons team

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 36

Techno­lo­gische stack-selectie

Na gewerkt te hebben met vele technologieën, kunnen we u helpen de meest geschikte te kiezen

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 37

Software-integratie

We hebben Zendesk, Freshdesk en Jira Service Management geïntegreerd

Onze Onderscheidingen

Awwwards Award

Authoritative Design Award

Behance Award

Behance Interaction Award

Technologieën

Wij specialiseren ons in specifieke technologieën, waarbij de technologische stack wordt gekozen op basis van het doel en de vereisten van het project

Programmeertalen:

Python
Python
Javascript
JavaScript
Java
Java
PHP
PHP
C#
C#

Web / Frameworks:

Django
Django
Fastapi
FastAPI
Spring
Spring
Hibernate
Hibernate
.Net
.NET
Node.js
Node.js
Express
Express
NestJS
NestJS
Laravel
Laravel
Yii
Yii
Symfony
Symfony
React
React
Vue.js
Vue.js
Angular
Angular
Ext JS
Ext JS

Databases / Data storage:

MySQL
MySQL
PostgeSQL
PostgeSQL
MongoDB
MongoDB
Redis
Redis
A. Casandra
A. Casandra
Elasticsearch
Elasticsearch
Amazon RDS
Amazon RDS
Amazon S3
Amazon S3

DevOps containers:

Docker
Docker
Kubernetes
Kubernetes
AWS ECS/EKS
AWS ECS/EKS

DevOps automation:

Ansible
Ansible
Chef
Chef

DevOps CI/CD:

GitLab CI/CD
GitLab CI/CD
Jenkins
Jenkins
AWS
AWS

DevOps monitoring:

Zabbix
Zabbix
Grafana
Grafana

Testen:

Selenium
Selenium
Postman
Postman
Swagger
Swagger
Apache JMeter
Apache JMeter
Cypress
Playwright
Playwright

Clouds:

AWS
AWS
Azure
Azure
Google Cloud
Google Cloud

Sectoren

Kernsectoren waarin wij ons specialiseren

BEKIJK ALLES

Aanvullende domeinen waarin we ervaring hebben

FINANCIËN

VASTGOED

REIZEN & HOSPITALITY

LANDBOUW

MEDIA & PUBLISHING

En ervaring in meer dan 20 andere sectoren!

Wat U ontvangt

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 38

Snelle en efficiënte probleem­oplossing

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 39

Een gecentra­liseerd systeem voor team­colla­bo­ratie

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 40

Klanten­service­mede­werkers kunnen meer tickets af­handelen

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 41

Het volgen van belang­rijke metrics voor klant­­tevre­den­heid

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 42

Verbeterde commu­ni­catie met klanten

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 43

Het bieden van self­service-mogelijk­heden

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 44

Verbeterde produc­ti­viteit van mede­werkers

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 45

Het imple­menteren van verschillende support­niveaus op basis van com­plexi­teit

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 46

Eenvoudige klant­stroom

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 47

Het bieden van betere onder­steuning en daar­mee het verhogen van de verkoop

Retail Helpdesk Software Ontwikkelingsdiensten SECL Group Benelux, Image 48

Uw klanten kunnen ant­woorden krijgen op veel­voor­komende vragen zonder tussen­komst van een mede­werker

Veel gestelde vragen (FAQ)

Hier zijn onze antwoorden op enkele veelgestelde vragen over helpdesksoftware. Als u een andere vraag heeft over dit onderwerp, neem dan contact met ons op.

Wat zijn de belangrijkste kenmerken van helpdesksoftware?

De belangrijkste functionaliteiten van klantenservicesystemen omvatten ticketbeheer, een kennisbank, een selfserviceportaal, geautomatiseerde workflows, rapportage en analytics, en integraties met andere tools. De set van functies kan verschillen, afhankelijk van de specifieke projectvereisten.

Wat zijn de veelvoorkomende uitdagingen bij het bouwen van helpdesksoftware?

Bij het ontwikkelen van klantenserviceoplossingen kunt u te maken krijgen met verschillende uitdagingen, zoals het waarborgen van een naadloze integratie met bestaande systemen, het bieden van een gebruiksvriendelijke interface, en het implementeren van robuuste beveiligingsmaatregelen om gevoelige klantgegevens te beschermen.

Wat zijn de voordelen van maatwerk helpdesksoftwareontwikkeling?

Maatwerkontwikkeling stelt u in staat om uw klantenservice-software af te stemmen op uw unieke vereisten. Het helpt bij het waarborgen van optimale prestaties en gebruikerservaring, en biedt meer flexibiliteit en schaalbaarheid.

    Stel hier uw vraag

    Neem contact met ons op en we reageren snel.



    Dank u wel.

    Wij zullen snel op uw bericht reageren.

    Sluit